![]() |
WYDZIAŁ
|
![]() |
Dziekanat Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki informuje, iż zostały zatwierdzone terminy obron dla studentów na kierunkach: Fizyka techniczna, Inżynieria materiałowa oraz Nanotechnologie i nanomateriały w semestrze letnim, w roku akademickim 2021/2022 przez Prodziekana ds. studenckich - dr. inż. Marka Nykla.
Uwaga! Egzaminy dyplomowe odbędą się w trybie stacjonarnym:
1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej)
- 22 - 23 oraz 29 – 30 czerwca 2022 roku
2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki)
- 27-29 czerwca 2022 roku
Terminy egzaminów dyplomowych w miesiącu wrześniu 2022 roku - zostaną podane w późniejszym terminie.
Uwaga! Analiza antyplagiatowa pracy w systemie Antyplagiat zajmuje zazwyczaj od 1 - 48 godzin, a zatem cały proces od momentu dodania przez studenta pracy, aż do uzyskania raportu podobieństwa
i Raportu z Badania antyplagiatowego JSA - może potrwać kilka dni.
Uwaga! Należy zwrócić uwagę, aby wszystkie dokumenty zamieszczone w systemie antyplagiatowym były kompletne i podpisane.
Uwaga! Temat pracy dyplomowej bezwzględnie musi być identyczny z podanym przez studenta w deklaracji wyboru tematu pracy dyplomowej (lub w deklaracji zmiany tematu pracy dyplomowej) oraz w systemie eHMS (każda strona pracy dyplomowej musi być ponumerowana).
Uwaga! Należy zwrócić uwagę, czy na dokumentach jest wpisana właściwa nazwa jednostki dyplomującej:
1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej),
2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki).
|
|
1. Należy wgrać do systemu ASAP/JSA plik z pracą dyplomową (Jak przygotować pracę?) - strona tytułowa pracy (bezwzględnie należy zwrócić uwagę, czy widnieje na niej prawidłowa nazwa jednostki dyplomującej) Uwaga! Na stronie tytułowej pracy dyplomowej student zamieszcza nr albumu. |
2. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej - dokument należy pobrać z systemu ASAP (z zakładki: „Do druku”) - po wstawieniu pracy do systemu Niniejszy dokument należy wydrukować, uzupełnić właściwymi podpisami oraz złożyć w swojej Katedrze. |
3. Jeżeli nie złożono - Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej, jeśli dotyczy: Oświadczenie o zmianach w temacie pracy dyplomowej (najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego) |
6. Karta osiągnięć studenta (dołączona dodatkowo w przypadku uzyskania odpowiednich osiągnięć i nagród: naukowych, sportowych i artystycznych, które mają się znaleźć w suplemencie do dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język obcy, jeżeli będzie wydany dyplom obcojęzyczny) |
7. Dowód przelewu dot. opłaty za dyplom na konto w Wirtualnym Dziekanacie (100 zł z odpisem w j. obcym lub 60 zł jedynie w języku polskim) – dotyczy studentów 1. stopnia posiadających IOS w semestrze letnim 2021/2022 Uwaga ważne! Studenci 2. stopnia nie ponoszą opłat za wydanie dyplomu wraz z suplementem. |
8. Karta odejścia (Obiegówka) |
|
9. Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego |
10. Ogólny Raport z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP - 3 strony Uwaga! Ocena z przedmiotu: Przygotowanie pracy dyplomowej wpisana na protokole dla danego studenta w eHMS - nie może być wcześniejsza, niż data wygenerowanego raportu ogólnego w ASAP. |
11. Opinia promotora pracy dyplomowej Uwaga! Promotor wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku - dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany). |
|
|
13. Opinia recenzenta pracy dyplomowej Uwaga! Recenzent wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku - dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany). |
Komplet p/w wymienionych oryginalnych dokumentów wymaganych do podejścia do egzaminu dyplomowego oraz legitymację studencką - należy złożyć u pracownika jednostki dyplomującej najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia egzaminu dyplomowego.
Dokumenty w formie papierowej należy złożyć osobiście (za zgodą pracownika jednostki dyplomującej będzie można je przesłać pocztą/kurierem) – po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikami:
- inż. Zofia Budecka-Bernard, kierunek: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (budber@interia.pl),
- mgr inż. Olga Zabłocka-Bokwa, kierunek: Inżynieria materiałowa (olga.zablocka-bokwa@pk.edu.pl).
Uwaga! Przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego student jest zobowiązany do uregulowania wszelkich zaległości finansowych wobec Uczelni.
ul. Podchorążych 1
30-084 Kraków, Polska
imf@pk.edu.pl
Kierownik Dziekanatu: 12 628 25 81
Biuro Dziekana: 12 637 06 66
Wszystkie prawa zastrzeżone
(C) 2018-2022 Wydział Inżynierii Materiałowej i Fizyki
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki