Dziekanat ds. studenckich Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki informuje, iż p/n znajdują się zatwierdzone terminy obron dla studentów na kierunkach: Fizyka techniczna, Inżynieria materiałowa oraz Nanotechnologie i nanomateriały w semestrze zimowym, w roku akademickim 2024/2025.
– kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej) oraz kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki): zgodnie z komunikatem Dziekana terminy obron w umożliwiające rekrutację na studia 2-go stopnia to: 10, 15, 22, 24, 29, 31 stycznia 2025 r.
Dodatkowe terminy egzaminów dyplomowych ustalono na: – 4 oraz 6 lutego 2025 r. kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej), – 4, 6 oraz 20 lutego 2025 r. kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki).
Komisje egzaminu dyplomowego
Katedra Inżynierii Materiałowej:
15 stycznia 2025 roku (Komisja nr 1)
22 stycznia 2025 roku (Komisja nr 1, Komisja nr 2, Komisja nr 3)
24 stycznia 2025 roku (Komisja nr 1)
29 stycznia 2025 roku (Komisja nr 1)
31 stycznia 2025 roku (Komisja nr 1, Komisja nr 2)
04 lutego 2025 roku (Komisja nr 1)
06 lutego 2025 roku (Komisja nr 1)
————————————————
- Analiza antyplagiatowa pracy w systemie Antyplagiat zajmuje zazwyczaj od 1 – 48 godzin, a zatem cały proces od momentu dodania przez studenta pracy, aż do uzyskania raportu podobieństwa i Raportu z Badania antyplagiatowego JSA – może potrwać kilka dni.
- Należy zwrócić uwagę, aby wszystkie dokumenty zamieszczone w systemie antyplagiatowym były kompletne i podpisane.
- Temat pracy dyplomowej bezwzględnie musi być identyczny z podanym przez studenta w deklaracji wyboru tematu pracy dyplomowej (lub w deklaracji zmiany tematu pracy dyplomowej) oraz w systemie eHMS (każda strona pracy dyplomowej musi być ponumerowana).
Należy zwrócić uwagę, czy na dokumentach jest wpisana właściwa nazwa jednostki dyplomującej:
1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej),
2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki).
————————————————
Komplet dokumentów przed egzaminem dyplomowym należy złożyć do:
1/ kierunek: (Katedra Inżynierii Materiałowej) – mgr inż. Olga Zabłocka-Bokwa (e-mail: olga.zablocka-bokwa@pk.edu.pl, telefon: 012-628-34 60)
2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki) – inż. Zofia Budecka-Bernard (e-mail: z.budecka@pk.edu.pl, telefon: 012-628-25-80)
————————————————
Procedura dyplomowania (obowiązująca od dnia 27-11-2023 roku)
Szanownych dyplomantów i dyplomantki uprasza się o zapoznanie z CAŁĄ zawartością strony „DYPLOMOWANIE”
Komplet dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu dyplomowego w semestrze zimowym, w roku akademickim 2024/2025
Student
1. Należy wgrać do systemu ASAP/JSA plik z pracą dyplomową w formacie PDF – strona tytułowa pracy (nowy wzór) – bezwzględnie należy zwrócić uwagę, czy widnieje na niej prawidłowa nazwa jednostki dyplomującej – Nowy schemat pisania pracy dyplomowej (należy również zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi m.in. formatu zapisu pliku pracy dyplomowej, maksymalnej wielkości załączonego pliku, czy zmniejszenie zbyt dużego pliku) – Na stronie tytułowej pracy dyplomowej student zamieszcza nr albumu |
2. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej oraz Potwierdzenie analizy antyplagiatowej – dokumenty należy pobrać z systemu ASAP (z zakładki: „Do druku”) po wstawieniu pracy do systemu i po otrzymaniu raportu – Niniejsze dokumenty należy wydrukować, uzupełnić właściwymi podpisami oraz złożyć w swojej Katedrze – Podpisany skan oświadczenia o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej należy również dołączyć jako stronę nr 2 do pliku z pracą dyplomową (zgodnie z wytycznymi pisania pracy dyplomowej na WIMiF) ! |
3. Jeżeli nie złożono – Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej, jeżeli dotyczy: deklaracja zmiany tematu pracy dyplomowej(złożona w Dziekanacie WIMiF najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego) |
4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych |
5. Wniosek o wydanie kompletu dyplomu ukończenia studiów wraz z suplementem do dyplomu oraz ich odpisami |
6. Karta osiągnięć studenta – dołączona dodatkowo, w przypadku uzyskania odpowiednich osiągnięć i nagród: naukowych, sportowych i artystycznych, które mają się znaleźć w suplemencie do dyplomu ukończenia studiów (dokument powinien być napisany na komputerze lub czytelnym pismem) Dodatkowo Kartę osiągnięć studenta (w języku polskim) należy przesłać mailem do Dziekanatu ds. studenckich (karolina.widomska@pk.edu.pl / agata.stecyk@pk.edu.pl) w wersji edytowalnej najpóźniej w dniu obrony, w celu przesłania do tłumaczenia przez Studium Języków Obcych PK |
7. Dowód przelewu dot. opłaty za dyplom na indywidualne konto w Wirtualnym Dziekanacie (100 zł z odpisem w j. obcym lub 60 zł jedynie w języku polskim) – dotyczy jedynie studentów 1. stopnia, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2018/2019 lub w latach wcześniejszych |
8. Karta odejścia (Obiegówka) Istnieje możliwość uzyskania pieczątki zdalnie z Biura Karier PK oraz z Biblioteki PK – pisząc na adres mailowy: – kariery@pk.edu.pl – wypozyczalnia.bpk@pk.edu.pl |
Promotor
9. Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego wraz z pierwszą stroną Raportu podobieństwa |
10. OGÓLNY Raport z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – 3 strony – wraz z podpisem i akceptacją Uwaga! Ocena z przedmiotu: Przygotowanie pracy dyplomowej wpisana na protokole dla danego studenta w eHMS – nie może być wcześniejsza, niż data wygenerowanego raportu ogólnego w ASAP) – Aby uzyskać raport ogólny z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – promotor musi wysłać pracę dyplomową studenta do analizy, po czym zaakceptować otrzymany wynik |
11. Opinia promotora pracy dyplomowej – Promotor wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany). |
Student / Promotor / Recenzent
Recenzent
13. Opinia recenzenta pracy dyplomowej – Recenzent wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany). |
————————————————
Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin inżynierski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (I stopień).
Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin magisterski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (II stopień).
[Marek Nykiel, 2024-06-17 22:24]
Uwaga studenci 2. semestru II stopnia !
Propozycje tematów prac dyplomowych (magisterskich) z Katedry Inżynierii Materiałowej na WIMiF w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024.
Dziekanat WIMiF prosi o zapoznanie się z p/n informacjami:
– ZARZĄDZENIEM NR 15 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 18 lutego 2022 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK,
– ZARZĄDZENIEM NR 18 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 24 lutego 2022 r., dotyczącym zmiany Zarządzenia nr 15 Rektora PK z 18 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK.
– Regulamin antyplagiatowy z dnia 24 lutego 2022 r.
Szanowni Państwo,
Bardzo proszę o kontakt w przypadku nieprawidłowej nazwy wydziału w JSA/ASAP. To ważne przed wgraniem przez Państwa pracy dyplomowej do systemu.
W przypadku zauważenia p/w błędu – uprzejmie proszę o kontakt: swojtkiewicz@pk.edu.pl