Dziekanat ds. studenckich Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki informuje, iż p/n znajdują się zatwierdzone terminy obron dla studentów na kierunkach: Fizyka techniczna, Inżynieria materiałowa oraz Nanotechnologie i nanomateriały w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024.
1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej):
– 19 czerwca 2024 roku
– 24 czerwca 2024 roku | Komisja nr 1 |
– 26 czerwca 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 |
– 28 czerwca 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 | Komisja nr 3 |
– 2 lipca 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 |
– 20 września 2024 roku | Komisja nr 1 |
– 23 września 2024 roku
– 26 września 2024 roku | Komisja nr 1 |
– 27 września 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 |
Marek Nykiel 2024-09-25
2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki):
– 19 czerwca 2024 roku
– 21 czerwca 2024 roku
– 24 czerwca 2024 roku
– 26 czerwca 2024 roku
– 28 czerwca 2024 roku
– 5 września 2024 roku
– 26 września 2024 roku
Marek Nykiel 2024-09-01
————————————————
- Analiza antyplagiatowa pracy w systemie Antyplagiat zajmuje zazwyczaj od 1 – 48 godzin, a zatem cały proces od momentu dodania przez studenta pracy, aż do uzyskania raportu podobieństwa i Raportu z Badania antyplagiatowego JSA – może potrwać kilka dni.
- Należy zwrócić uwagę, aby wszystkie dokumenty zamieszczone w systemie antyplagiatowym były kompletne i podpisane.
- Temat pracy dyplomowej bezwzględnie musi być identyczny z podanym przez studenta w deklaracji wyboru tematu pracy dyplomowej (lub w deklaracji zmiany tematu pracy dyplomowej) oraz w systemie eHMS (każda strona pracy dyplomowej musi być ponumerowana).
Uwaga! Należy zwrócić uwagę, czy na dokumentach jest wpisana właściwa nazwa jednostki dyplomującej:
1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej),
2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki).
Procedura dyplomowania (obowiązująca od dnia 27-11-2023 roku)
Szanownych dyplomantów i dyplomantki uprasza się o zapoznanie z CAŁĄ zawartością strony „DYPLOMOWANIE” |
Komplet dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu dyplomowego w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024 |
Student |
1. Należy wgrać do systemu ASAP/JSA plik z pracą dyplomową w formacie PDF – strona tytułowa pracy (nowy wzór) – bezwzględnie należy zwrócić uwagę, czy widnieje na niej prawidłowa nazwa jednostki dyplomującej Uwaga! Nowy schemat pisania pracy dyplomowej (należy również zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi m.in. formatu zapisu pliku pracy dyplomowej, maksymalnej wielkości załączonego pliku, czy zmniejszenie zbyt dużego pliku) Uwaga! Na stronie tytułowej pracy dyplomowej student zamieszcza nr albumu |
2. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej oraz Potwierdzenie analizy antyplagiatowej – dokumenty należy pobrać z systemu ASAP (z zakładki: „Do druku”) po wstawieniu pracy do systemu i po otrzymaniu raportu Uwaga! Niniejsze dokumenty należy wydrukować, uzupełnić właściwymi podpisami oraz złożyć w swojej Katedrze Uwaga! Podpisany skan oświadczenia o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej należy również dołączyć jako stronę nr 2 do pliku z pracą dyplomową (zgodnie z wytycznymi pisania pracy dyplomowej na WIMiF) !!! |
3. Jeżeli nie złożono – Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej, jeżeli dotyczy: deklaracja zmiany tematu pracy dyplomowej(złożona w Dziekanacie WIMiF najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego) |
4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych |
5. Wniosek o wydanie kompletu dyplomu ukończenia studiów wraz z suplementem do dyplomu oraz ich odpisami |
6. Karta osiągnięć studenta – dołączona dodatkowo, w przypadku uzyskania odpowiednich osiągnięć i nagród: naukowych, sportowych i artystycznych, które mają się znaleźć w suplemencie do dyplomu ukończenia studiów (dokument powinien być napisany na komputerze lub czytelnym pismem) Dodatkowo Kartę osiągnięć studenta (w języku polskim) należy przesłać mailem do Dziekanatu ds. studenckich (karolina.widomska@pk.edu.pl / agata.stecyk@pk.edu.pl) w wersji edytowalnej najpóźniej w dniu obrony, w celu przesłania do tłumaczenia przez Studium Języków Obcych PK. |
7. Dowód przelewu dot. opłaty za dyplom na indywidualne konto w Wirtualnym Dziekanacie (100 zł z odpisem w j. obcym lub 60 zł jedynie w języku polskim) – dotyczy jedynie studentów 1. stopnia, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2018/2019 lub w latach wcześniejszych. |
8. Karta odejścia (Obiegówka) Istnieje możliwość uzyskania pieczątki zdalnie z Biura Karier PK oraz z Biblioteki PK – pisząc na adres mailowy: – kariery@pk.edu.pl – wypozyczalnia.bpk@pk.edu.pl |
Promotor |
9. Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego wraz z pierwszą stroną Raportu podobieństwa |
10. OGÓLNY Raport z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – 3 strony – wraz z podpisem i akceptacją Uwaga! Ocena z przedmiotu: Przygotowanie pracy dyplomowej wpisana na protokole dla danego studenta w eHMS – nie może być wcześniejsza, niż data wygenerowanego raportu ogólnego w ASAP) Uwaga! Aby uzyskać raport ogólny z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – promotor musi wysłać pracę dyplomową studenta do analizy, po czym zaakceptować otrzymany wynik |
11. Opinia promotora pracy dyplomowej Uwaga! Promotor wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany). |
Student / Promotor / Recenzent |
12. Druk uzgodnionej oceny pracy z podpisem promotora i recenzenta wraz z informacją odnośnie miejsca przechowywania pracy dyplomowej |
Recenzent |
13. Opinia recenzenta pracy dyplomowej Uwaga! Recenzent wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany). |
————————————————
Dokumenty w formie papierowej należy złożyć osobiście (za zgodą pracownika jednostki dyplomującej będzie można je przesłać pocztą/kurierem) – po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikami:
– inż. Zofia Budecka-Bernard, kierunek: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (z.budecka@pk.edu.pl)
– mgr inż. Olga Zabłocka-Bokwa, kierunek: Inżynieria materiałowa (olga.zablocka-bokwa@pk.edu.pl)
Uwaga! Przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego student jest zobowiązany do uregulowania wszelkich zaległości finansowych wobec Uczelni.
Uwaga! Studenci nie składają zdjęć oraz papierowej wersji pracy dyplomowej w Jednostkach dyplomujących/Dziekanacie.
[Sylwia Wojtkiewicz, 2024-06-05 10:23]
Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin inżynierski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (I stopień).
Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin magisterski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (II stopień).
[Marek Nykiel, 2024-06-17 22:24]
Uwaga studenci 2. semestru II stopnia !
Propozycje tematów prac dyplomowych (magisterskich) z Katedry Inżynierii Materiałowej na WIMiF w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024.
Dziekanat WIMiF prosi o zapoznanie się z p/n informacjami:
– ZARZĄDZENIEM NR 15 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 18 lutego 2022 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK,
– ZARZĄDZENIEM NR 18 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 24 lutego 2022 r., dotyczącym zmiany Zarządzenia nr 15 Rektora PK z 18 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK.
– Regulamin antyplagiatowy z dnia 24 lutego 2022 r.
———————
Uwaga !!! Nowe wzory dokumentów !!!
1/ Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej
2/ Oświadczenie o zmianach w temacie pracy dyplomowej
3/ Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej
4/ Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego
Szanowni Państwo,
Bardzo proszę o kontakt w przypadku nieprawidłowej nazwy wydziału w JSA/ASAP. To ważne przed wgraniem przez Państwa pracy dyplomowej do systemu.
W przypadku zauważenia p/w błędu – uprzejmie proszę o kontakt: swojtkiewicz@pk.edu.pl