Dyplomowanie

Dziekanat ds. studenckich Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki informuje, iż p/n znajdują się zatwierdzone terminy obron dla studentów na kierunkach: Fizyka technicznaInżynieria materiałowa oraz Nanotechnologie i nanomateriały w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024.

1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej):

– 19 czerwca 2024 roku
– 24 czerwca 2024 roku | Komisja nr 1 |
– 26 czerwca 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 |
– 28 czerwca 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 | Komisja nr 3 |
– 2 lipca 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 |
– 20 września 2024 roku | Komisja nr 1 |
– 23 września 2024 roku
– 26 września 2024 roku | Komisja nr 1 |
– 27 września 2024 roku | Komisja nr 1 | Komisja nr 2 |

Marek Nykiel 2024-09-25

2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki):
– 19 czerwca 2024 roku
– 21 czerwca 2024 roku
– 24 czerwca 2024 roku
– 26 czerwca 2024 roku
– 28 czerwca 2024 roku
– 5 września 2024 roku

– 26 września 2024 roku

Marek Nykiel 2024-09-01

————————————————

  • Analiza antyplagiatowa pracy w systemie Antyplagiat zajmuje zazwyczaj od 1 – 48 godzin, a zatem cały proces od momentu dodania przez studenta pracy, aż do uzyskania raportu podobieństwa i Raportu z Badania antyplagiatowego JSA – może potrwać kilka dni.
  • Należy zwrócić uwagę, aby wszystkie dokumenty zamieszczone w systemie antyplagiatowym były kompletne i podpisane.
  • Temat pracy dyplomowej bezwzględnie musi być identyczny z podanym przez studenta w deklaracji wyboru tematu pracy dyplomowej (lub w deklaracji zmiany tematu pracy dyplomowej) oraz w systemie eHMS (każda strona pracy dyplomowej musi być ponumerowana).

Uwaga! Należy zwrócić uwagę, czy na dokumentach jest wpisana właściwa nazwa jednostki dyplomującej:

1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej),

2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki). 

Procedura dyplomowania (obowiązująca od dnia 27-11-2023 roku)

Szanownych dyplomantów i dyplomantki uprasza się o zapoznanie z CAŁĄ zawartością strony „DYPLOMOWANIE”
Komplet dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu dyplomowego w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024
Student
1. Należy wgrać do systemu ASAP/JSA plik z pracą dyplomową w formacie PDF – strona tytułowa pracy (nowy wzór) – bezwzględnie należy zwrócić uwagę, czy widnieje na niej prawidłowa nazwa jednostki dyplomującej

Uwaga! Nowy schemat pisania pracy dyplomowej (należy również zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi m.in. formatu zapisu pliku pracy dyplomowej, maksymalnej wielkości załączonego pliku, czy zmniejszenie zbyt dużego pliku)

Uwaga! Na stronie tytułowej pracy dyplomowej student zamieszcza nr albumu  
2. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej oraz Potwierdzenie analizy antyplagiatowej – dokumenty należy pobrać z systemu ASAP (z zakładki: „Do druku”) po wstawieniu pracy do systemu i po otrzymaniu raportu

Uwaga! Niniejsze dokumenty należy wydrukować, uzupełnić właściwymi podpisami oraz złożyć w swojej Katedrze

Uwaga! Podpisany skan oświadczenia o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej należy również dołączyć jako stronę nr 2 do pliku z pracą dyplomową (zgodnie z  wytycznymi pisania pracy dyplomowej na WIMiF) !!!
 
3. Jeżeli nie złożono – Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej, jeżeli dotyczy: deklaracja zmiany tematu pracy dyplomowej(złożona w Dziekanacie WIMiF najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego)  
4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
5. Wniosek o wydanie kompletu dyplomu ukończenia studiów wraz z suplementem do dyplomu oraz ich odpisami
6. Karta osiągnięć studenta – dołączona dodatkowo, w przypadku uzyskania odpowiednich osiągnięć i nagród: naukowych, sportowych i artystycznych, które mają się znaleźć w suplemencie do dyplomu ukończenia studiów (dokument powinien być napisany na komputerze lub czytelnym pismem)

Dodatkowo Kartę osiągnięć studenta (w języku polskim) należy przesłać mailem do Dziekanatu ds. studenckich (karolina.widomska@pk.edu.pl / agata.stecyk@pk.edu.pl) w wersji edytowalnej najpóźniej w dniu obrony, w celu przesłania do tłumaczenia przez Studium Języków Obcych PK. 
7. Dowód przelewu dot. opłaty za dyplom  na indywidualne konto w Wirtualnym Dziekanacie (100 zł z odpisem w j. obcym lub 60 zł jedynie w języku polskim) – dotyczy jedynie studentów 1. stopnia, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2018/2019 lub w latach wcześniejszych.  
8. Karta odejścia (Obiegówka)

        Istnieje możliwość uzyskania pieczątki zdalnie z Biura Karier PK oraz z Biblioteki PK – pisząc na adres mailowy:
        – kariery@pk.edu.pl
        – wypozyczalnia.bpk@pk.edu.pl  
 
Promotor
9. Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego wraz z pierwszą stroną Raportu podobieństwa  
10. OGÓLNY Raport z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – 3 strony – wraz z podpisem i akceptacją

Uwaga! Ocena z przedmiotu: Przygotowanie pracy dyplomowej wpisana na protokole dla danego studenta w eHMS – nie może być wcześniejsza, niż data wygenerowanego raportu ogólnego w ASAP)

Uwaga! Aby uzyskać raport ogólny z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – promotor musi wysłać pracę dyplomową studenta do analizy, po czym zaakceptować otrzymany wynik  
11.  Opinia promotora pracy dyplomowej 

Uwaga! Promotor wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany).  
Student / Promotor / Recenzent
12. Druk uzgodnionej oceny pracy z podpisem promotora i recenzenta wraz z informacją odnośnie miejsca przechowywania pracy dyplomowej   
Recenzent
13. Opinia recenzenta pracy dyplomowej 

Uwaga! Recenzent wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany).
Komplet p/w wymienionych oryginalnych dokumentów wymaganych do podejścia do egzaminu dyplomowego oraz legitymację studencką – należy złożyć u pracownika jednostki dyplomującej najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia egzaminu dyplomowego.

————————————————

Dokumenty w formie papierowej należy złożyć osobiście (za zgodą pracownika jednostki dyplomującej będzie można je przesłać pocztą/kurierem) – po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z  pracownikami:
– inż. Zofia Budecka-Bernard, kierunek: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (z.budecka@pk.edu.pl)
 mgr inż. Olga Zabłocka-Bokwa, kierunek: Inżynieria materiałowa (olga.zablocka-bokwa@pk.edu.pl)
 
Uwaga! Przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego student jest zobowiązany do uregulowania wszelkich zaległości finansowych wobec Uczelni.

Uwaga! Studenci nie składają zdjęć oraz papierowej wersji pracy dyplomowej w Jednostkach dyplomujących/Dziekanacie.


[Sylwia Wojtkiewicz, 2024-06-05 10:23]

Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin inżynierski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (I stopień).

Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin magisterski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (II stopień).

[Marek Nykiel, 2024-06-17 22:24]

Uwaga studenci 2. semestru II stopnia !

Propozycje tematów prac dyplomowych (magisterskich) z Katedry Inżynierii Materiałowej na WIMiF w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024.


Dziekanat WIMiF prosi o zapoznanie się z p/n informacjami:

– ZARZĄDZENIEM NR 15 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 18 lutego 2022 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK,

– ZARZĄDZENIEM NR 18 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 24 lutego 2022 r., dotyczącym zmiany Zarządzenia nr 15 Rektora PK z 18 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK.

 Regulamin antyplagiatowy z dnia 24 lutego 2022 r.

———————

Uwaga !!! Nowe wzory dokumentów !!!

1/ Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej
2/ Oświadczenie o zmianach w temacie pracy dyplomowej
3/ Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej
4/ Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego


Szanowni Państwo,
Bardzo proszę o kontakt w przypadku nieprawidłowej nazwy wydziału w JSA/ASAP. To ważne przed wgraniem przez Państwa pracy dyplomowej do systemu.
W przypadku zauważenia p/w błędu – uprzejmie proszę o kontakt: swojtkiewicz@pk.edu.pl

Logo Funduszy Europejskich - Wiedza Edukacja Rozwój
Flaga Rzeczypospolitej Polskiej
Logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny
Ułatwienia dostępu:

Kontrast

Powiększ tekst

Zwiększ odstępy

Użyj czytelnych czcionek

Powiększ kursor

Podświetlenie linków

Zatrzymaj animacje

Resetuj ustawienia

Ułatwienia dostępu:
Kontrast
Powiększ tekst
Zwiększ odstępy
Użyj czytelnych czcionek
Powiększ kursor
Podświetlenie linków
Zatrzymaj animacje
Resetuj ustawienia
Scroll to Top