Dyplomowanie

Dziekanat ds. studenckich Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki informuje, iż p/n znajdują się zatwierdzone terminy obron dla studentów na kierunkach: Fizyka technicznaInżynieria materiałowa oraz Nanotechnologie i nanomateriały w semestrze zimowym, w roku akademickim 2024/2025.

– kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej) oraz kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki): zgodnie z komunikatem Dziekana terminy obron w umożliwiające rekrutację na studia 2-go stopnia to: 10, 15, 22, 24, 29, 31 stycznia 2025 r.

Dodatkowe terminy egzaminów dyplomowych ustalono na: – 4 oraz 6 lutego 2025 r. kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej), – 4, 6 oraz 20 lutego 2025 r. kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki).

Komisje egzaminu dyplomowego:
Katedra Inżynierii Materiałowej: 15 stycznia 2024 roku, 22 stycznia 2024 roku (Komisja nr 1, Komisja nr 2, Komisja nr 3)

————————————————

  • Analiza antyplagiatowa pracy w systemie Antyplagiat zajmuje zazwyczaj od 1 – 48 godzin, a zatem cały proces od momentu dodania przez studenta pracy, aż do uzyskania raportu podobieństwa i Raportu z Badania antyplagiatowego JSA – może potrwać kilka dni.
  • Należy zwrócić uwagę, aby wszystkie dokumenty zamieszczone w systemie antyplagiatowym były kompletne i podpisane.
  • Temat pracy dyplomowej bezwzględnie musi być identyczny z podanym przez studenta w deklaracji wyboru tematu pracy dyplomowej (lub w deklaracji zmiany tematu pracy dyplomowej) oraz w systemie eHMS (każda strona pracy dyplomowej musi być ponumerowana).

Uwaga! Należy zwrócić uwagę, czy na dokumentach jest wpisana właściwa nazwa jednostki dyplomującej:

1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej),

2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki). 

————————————————

Procedura dyplomowania (obowiązująca od dnia 27-11-2023 roku)

Szanownych dyplomantów i dyplomantki uprasza się o zapoznanie z CAŁĄ zawartością strony „DYPLOMOWANIE”

Komplet dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu dyplomowego w semestrze zimowym, w roku akademickim 2024/2025

Student

1. Należy wgrać do systemu ASAP/JSA plik z pracą dyplomową w formacie PDF – strona tytułowa pracy (nowy wzór) – bezwzględnie należy zwrócić uwagę, czy widnieje na niej prawidłowa nazwa jednostki dyplomującej

Nowy schemat pisania pracy dyplomowej (należy również zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi m.in. formatu zapisu pliku pracy dyplomowej, maksymalnej wielkości załączonego pliku, czy zmniejszenie zbyt dużego pliku)
 Na stronie tytułowej pracy dyplomowej student zamieszcza nr albumu  
2. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej oraz Potwierdzenie analizy antyplagiatowej – dokumenty należy pobrać z systemu ASAP (z zakładki: „Do druku”) po wstawieniu pracy do systemu i po otrzymaniu raportu

– Niniejsze dokumenty należy wydrukować, uzupełnić właściwymi podpisami oraz złożyć w swojej Katedrze
– Podpisany skan oświadczenia o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej należy również dołączyć jako stronę nr 2 do pliku z pracą dyplomową (zgodnie z  wytycznymi pisania pracy dyplomowej na WIMiF) !
3. Jeżeli nie złożono – Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej, jeżeli dotyczy: deklaracja zmiany tematu pracy dyplomowej(złożona w Dziekanacie WIMiF najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego)
4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
5. Wniosek o wydanie kompletu dyplomu ukończenia studiów wraz z suplementem do dyplomu oraz ich odpisami
6. Karta osiągnięć studenta – dołączona dodatkowo, w przypadku uzyskania odpowiednich osiągnięć i nagród: naukowych, sportowych i artystycznych, które mają się znaleźć w suplemencie do dyplomu ukończenia studiów (dokument powinien być napisany na komputerze lub czytelnym pismem)

Dodatkowo Kartę osiągnięć studenta (w języku polskim) należy przesłać mailem do Dziekanatu ds. studenckich (karolina.widomska@pk.edu.pl / agata.stecyk@pk.edu.pl) w wersji edytowalnej najpóźniej w dniu obrony, w celu przesłania do tłumaczenia przez Studium Języków Obcych PK
7. Dowód przelewu dot. opłaty za dyplom  na indywidualne konto w Wirtualnym Dziekanacie (100 zł z odpisem w j. obcym lub 60 zł jedynie w języku polskim) – dotyczy jedynie studentów 1. stopnia, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2018/2019 lub w latach wcześniejszych 
8. Karta odejścia (Obiegówka)

Istnieje możliwość uzyskania pieczątki zdalnie z Biura Karier PK oraz z Biblioteki PK – pisząc na adres mailowy:
      – kariery@pk.edu.pl
      – wypozyczalnia.bpk@pk.edu.pl  

Promotor

9. Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego wraz z pierwszą stroną Raportu podobieństwa  
10. OGÓLNY Raport z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – 3 strony – wraz z podpisem i akceptacją

Uwaga! Ocena z przedmiotu: Przygotowanie pracy dyplomowej wpisana na protokole dla danego studenta w eHMS – nie może być wcześniejsza, niż data wygenerowanego raportu ogólnego w ASAP)
– Aby uzyskać raport ogólny z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – promotor musi wysłać pracę dyplomową studenta do analizy, po czym zaakceptować otrzymany wynik
11.  Opinia promotora pracy dyplomowej 

– Promotor wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany).  

Student / Promotor / Recenzent

12. Druk uzgodnionej oceny pracy z podpisem promotora i recenzenta wraz z informacją odnośnie miejsca przechowywania pracy dyplomowej 

Recenzent

13. Opinia recenzenta pracy dyplomowej 

– Recenzent wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany).

————————————————

Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin inżynierski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (I stopień).

Katedra Inżynierii Materiałowej przekazuje pytania na egzamin magisterski, kierunek: Inżynieria Materiałowa (II stopień).

[Marek Nykiel, 2024-06-17 22:24]

Uwaga studenci 2. semestru II stopnia !

Propozycje tematów prac dyplomowych (magisterskich) z Katedry Inżynierii Materiałowej na WIMiF w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024.


Dziekanat WIMiF prosi o zapoznanie się z p/n informacjami:

– ZARZĄDZENIEM NR 15 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 18 lutego 2022 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK,

– ZARZĄDZENIEM NR 18 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 24 lutego 2022 r., dotyczącym zmiany Zarządzenia nr 15 Rektora PK z 18 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK.

 Regulamin antyplagiatowy z dnia 24 lutego 2022 r.


Szanowni Państwo,
Bardzo proszę o kontakt w przypadku nieprawidłowej nazwy wydziału w JSA/ASAP. To ważne przed wgraniem przez Państwa pracy dyplomowej do systemu.
W przypadku zauważenia p/w błędu – uprzejmie proszę o kontakt: swojtkiewicz@pk.edu.pl

Logo Funduszy Europejskich - Wiedza Edukacja Rozwój
Flaga Rzeczypospolitej Polskiej
Logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny
Ułatwienia dostępu:

Kontrast

Powiększ tekst

Zwiększ odstępy

Użyj czytelnych czcionek

Powiększ kursor

Podświetlenie linków

Zatrzymaj animacje

Resetuj ustawienia

Ułatwienia dostępu:
Kontrast
Powiększ tekst
Zwiększ odstępy
Użyj czytelnych czcionek
Powiększ kursor
Podświetlenie linków
Zatrzymaj animacje
Resetuj ustawienia
Scroll to Top